Retourneren of omruilen

Zichttermijn

Voor je bestelde meubelen bij JORG geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het meubel bekijken, beoordelen en/of passen.

Controleer alsjeblieft direct na ontvangst van het meubel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden.

Bent u niet tevreden over het meubel, dan kunt u deze retourneren. Dit geldt niet voor de speciaal op maat gemaakt meubelen. Hiervoor geldt een andere regeling, wij nemen het meubel retour en zullen deze kosteloos aanpassen volgens overeenkomst en retourzenden. U kunt de meubelen retourneren:

- binnen de zichttermijn van 14 dagen
- als het meubel compleet is
- als het meubel in de staat verkeerd zoals deze is afgeleverd
- in de verpakking zover als mogelijk is waarin het meubel is afgeleverd

Sommige meubelen kunt u niet retourneren, namelijk:

- meubelen die speciaal naar uw wensen op maat zijn gemaakt
- meubelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden

Voor een snelle en juiste verwerking van het teruggestuurde meubel is het volgende van belang:

- voeg aan het meubel het ordernummer van uw bestelling toe.
- stuur ook een e-mail met daarin vermeld: het ordernummer, factuurnummer en rekeningnummer

Het aankoopbedrag zal dan binnen 14 dagen worden terug gestort op uw bankrekeningnummer.

Retourafspraak maken

Een retourafspraak maken kunt u doen door een e-mail te sturen naar verkoop@jorg-support.eu ondervermelding van het ordernummer van uw bestelling. Er wordt dan een afspraak gemaakt wanneer dat bij u uitkomt om het meubel te komen afhalen.

Bij het ophalen van uw meubel zal 1 chauffeur dit komen doen. Heeft u een zwaar meubel om te retourneren vragen wij u de chauffeur een handje te helpen bij het inladen. De meubelen dienen gedemonteerd (zoals deze ook zijn aangeleverd) in de hal klaar te staan voor onze chauffeur. Wegens verzekerings kwestie kan de chauffeur niet bij u naar binnen.

Zelf terugbrengen

Vind u het makkelijker om zelf het meubel terug te komen brengen bij JORG in Almere, dan is dit ook mogelijk van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. U hoeft hiervoor geen afspraak te maken. Let daar bij op dat u wel via de e-mail uw ordernummer, factuurnummer en rekeningnummer doorgeeft, het bedrag zal namelijk via de bank worden overgemaakt (contant het retourbedrag teruggeven op het moment dat u het meubel terug brengt is niet mogelijk).

Omruilen

Als u het meubel graag wil omruilen voor een ander meubel uit onze webshop dan kan dit mits u binnen het zichttermijn zit van 14 dagen en het geen op maat gemaakt meubel is. U kunt dan een email toezenden naar verkoop@jorg-support.eu met daarin het huidige ordernummer en de wensen voor de eventuele omruiling. Vervolgens zal hier dan een pakbon voor aangemaakt worden zodat we het meubel zo spoedig mogelijk bij u komen omruilen.

Let er op dat u alleen het meubel kunt omruilen binnen de 14 dagen zichttermijn. Bij het omruilen van uw meubel komt 1 chauffeur dit doen, zorg ervoor dat het om te ruilen meubelen bij u in de hal klaar staat zodat de chauffeur deze kan meenemen. Wegens verzekerings kwestie is het niet mogelijk dat de chauffeur bij u naar binnen gaat.

Retourneren & omruilen is gratis

Bij een bestelling van onder de 299 euro betaal je bij JORG 23 euro verzendkosten. Indien u het meubel binnen de 14 dagen zichttermijn wilt retourneren of omruilen dan is dit gratis en brengt JORG hier geen verzendkosten voor in rekening. Bij het retourneren van een meubel zullen de 23 euro verzendkosten (indien deze zijn betaald) ook retour worden overgemaakt.

Duur van een retour of omruiling

Het terugnemen of omruilen van uw meubel gebeurt altijd binnen 14 dagen (bij een omruiling hoef t u dus niet 4 weken op uw meubel te wachten en heeft dit voorrang)

U heeft het meubel in het buitenland in gebruik of laten bezorgen door uw eigen transporteur? 

Kiest u ervoor om het meubel naar het buitenland te transporteren en het meubel blijkt een beschadiging een onjuiste maat of niet te voldoen naar uw verwachtingen dan kan JORG BV de kosten die u heeft gemaakt om het nieuwe meubel naar het buitenland te transporteren niet vergoeden, dit geldt ook als u het meubel zelf naar het buitenland heeft gebracht.

Mocht u het meubel willen omruilen die u in gebruik heeft in het buitenland (dus niet in Nederland en Belgié) dan kunnen wij ervoor zorgen om zo dicht mogelijk tot aan de grens in Nederland en Belgié het nieuwe meubel of onderdeel te leveren. U dient dan zelf er op dat moment ervoor te zorgen dat u het oude meubel of onderdeel op dezelfde afgesproken locatie aanwezig is.

© 2009 - 2018 JORG`S Houten Meubelen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.