Klachten afhandeling
Bij Jorgs Houten Meubelen draait alles om tevreden klanten.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Mocht u niet tevreden zijn over uw product kunt u dit zonder reden retour zenden binnen 14 dagen onder vermelding van uw order nummer.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
E-mail adres: verkoop@jorg-support.eu graag onder vermelding van uw order nummer.
Telefoonummer: +31 3 56 95 30 74
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Houdt u er rekening mee dat wij ook gebruik maken van gebruikte houtsoorten (waar u zelf voor heeft gekozen) en uw meubel dus gemaakt is van een hergebruikt materiaal. Deze kan zichtbare gebruikers sporen bevatten, deze vallen dan ook niet onder de garantie.
Wij geven geen garanties op het werken van de gebruikte steigerhouten planken. Dit hoort bij gebruikte steigerplanken. Dit werken van het hout geeft nou net die extra uitstraling van een echt natuur product!
Voor meer informatie over klachtenafhandeling en retouren verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.